måndag 7 mars 2011

Uppdatering

Långt mellan inläggen. Tiden mellan höst och vår flyter in i mörkret och låter mig inte tänka mer än på - hämta, lämna, mata, betala, kramas. Samtidigt ser jag tillbaka och märker att det fyller en konkret funktion.

Viktiga händelser:

Mitt knä gick ur led, jag mötte mörkret och värmen. Jag stapplade runt och kände mig svag i benen. Nu är jag stark igen och krisen har (som vanligt) lett till en förändring.

Jag blev sjuk. Supersjuk; influensa, öroninflammation och halsfluss. Barnen flöt runt och mamma lagade maten. Jag hostade mycket och är nu friskare än på länge.

Kombinationen med både vettigt och roligt har processats klart. Har kommit fram till något konkret, något livsavgörande, något fantastiskt som kan komma att betyda NYTT.

Jag jobbar inte lika mycket men hittar ändå mer att göra. Ska bli fint.
Mitt hem är fortfarande i hjärtat av mig och min fin fina familj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar