fredag 15 januari 2010

Katten

Idag har varit en lång dag och den är inte slut ännu.

A är på väg över för att hjälpa mig med det allra sista, jag är så trött på det så jag vet inte vad.

Var på banken och har nu officiellt köpt lägenheten, gladkänslan sprider sig sakta men säkert i hela kroppen.

Åkte till IKEA, Jocke följde med som bärhjälp och nu är allt köpt, betalt och väntar på att lastas hem. Jag har även köpt bärhjälp, mycket bra idé av IKEA.

Och nu, nu har katten åkt till Nanna. Han kan inte följa med, lägenheten är liten och på andra våningen, det håller inte att en utekatt blir innekatt. Inte snällt alls. Men jag kommer sakna honom, massor.
Dom är bra på det där att bara hänga och sällskapa, katter.
Han var väldigt bra på det.
Saknar honom gör jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar