torsdag 14 januari 2010

men seriöst alltså

herregud va tråkigt att läsa om mitt liv just nu.

men jag packar hela tiden, när jag inte surfar, äter, kollar på tv, ringer telefonsamtal, dricker kaffe och lite annat livsviktigt.

Prata med J på telefon, hon skällde lite på befallning men skulden och skammen sätter inte in riktigt än. Saron var här och hämta lite saker, F kommer ikväll. Imorgon bank och IKEA (ja, jag vet igen)

Barnen är hos Nanna, hela dagen och imorgon också sen ska dom till F.
Känns som om det var evigheter sen allt bara var vardag och lite enkelt. Jag vet ju att när det väl sker så kommer jag bli uttråkad snabbt som bara den. Men nu vill jag inget hellre än att allt är i sina vanliga lådor och jag har plockat fram middagen på morgonen och inte känner för att laga den kl. 16.45 som vanligt.

Dagens musik då; Eurythmics – Here Comes The Rain Again, klassisk städmusik

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar