söndag 10 januari 2010

och så stress söndag...


Nanna kom för att passa barn eftersom magsjuka härjar i Masthugget. Vi börja med att titta på hotell som Brosan kollat upp, ser fint ut. Känns lite långt borta i tid bara, fast det är så snart vi ska åka. Jag har hundra andra saker att tänka på först. Tyvärr.

Sen iväg till IKEA, nu skulle här shoppas.
Men såklart blev det inget, måste dit tre dagar innan för att beställa, först plocka sen betala sen hämta sen skicka.



Sa jag att jag var stressad, men vi fika bra, jag och Mt så det blev kaffe och macka sen skriva lista. Det är bara att göra, som dom säger.


Detta är skörden av 8 timmar IKEA, löjligt jag vet.

nu bolibompa och sen sova tider för K. Hon börjar den nya skolan imorgon; spännande är ordet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar