torsdag 21 januari 2010

snabba ryck

Sitter i nåt slags kaos. Lådor överallt, ikea skruvar under fötterna, skräppåsar som kudde och njuter i fulla drag! Det kommer bli så fint och jag känner mig så hemma. Hoppas verkligen att dom små gillar det. Dom har varit hos F hela veckan (som planerat) och kommer HEM på fredag och jag längtar så det värker i kroppen.

Flytten gick bra, vilka fina fina människor det finns. 10 st som lyfte, bar, skratta, rodda, fixa, skruva, måla och bara var finfina. Själv kändes det som om jag stod i mitten och inte gjorde nån direkt nytta - förrutom när jag kallt sa: släng det, ge bort det, gör va ni vill!

Nu är jag i lokalen, har ingen dator, ingen tv eller telefon hemma än men det känns inte som det gör så mycket just nu.

Börja skolan igår och blev glad igen för att det är faktiskt väldigt roligt att lära sig nya saker.

Bra dagar har flutit på här, helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar